نحوه تشخیص هندزفری اصل و تقلبی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 19
:: بازدید سال : 109
:: بازدید کلی : 582

RSS

Powered By
loxblog.Com

نحوه تشخیص هندزفری اصل و تقلبی
جمعه 3 ارديبهشت 1400 ساعت 21:5 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هندزفری باید حتما پلمپ شده باشد. 

اگر آنلاین خرید می‌کنید قبل از اینکه از هدفون یا هندزفری استفاده کنید دقت کنید که حتما پلمپ‌شده و بدون ایراد باشد. هندزفری‌های بدون پلمپ مشخص چندان قابل اعتماد نیستند. 

هندزفری اصل بدون عیب و ایراد فیزیکی است.

یک غلط کوچک املایی یا نوشتاری روی بدنه یا بسته‌بندی هدفون و هندزفری یعنی این هندزفری اصل نیست. بسیاری از کمپانی‌هایی که هندزفری تقلبی تولید می‌کنند به این ریزه‌کاری‌ها توجهی ندارند. معمولا یک غلط املایی می‌تواند دست‌شان را رو کند. نوشته‌های روی بسته‌بندی را خوب بخوانید. حتی می‌توانید بسته‌‌بندی آن را با بسته‌بندی خود سایت تولیدکننده مقایسه کنید. البته شاید پکیجینگ کمی متفاوت باشد و توزیع‌کننده‌های مختلف تغییراتی را در بسته‌بندی ایجاد کرده باشند اما پلمپ هندزفری باید مشابه نسخه‌ای باشد که در سایت تولیدکننده قرار داده شده است. 

خرید انواع هنزفری بی سیم و با سیم در آگهی رایگان شهر24

لوگوها و نوشته‌ها باید کاملا خوانا باشند. 

معمولا لوگوی برند روی بدنه هندزفری درج می‌شود. برخی نوشته‌ها مانند Designed By Apple یا Level و … هم روی بدنه وجود دارند. این لوگوها و نوشته‌ها باید کاملا خوانا باشند و دقیقا لوگوی برند مورد نظر باشند. همان فونت و همان استایل را داشته باشد. این مهم‌ترین راه تشخیص هندزفری فیک و اورجینال است. معمولا روی هندزفری‌های فیک جوهر پخش می‌شود و چون از چاپ بی‌کیفیت روی بدنه استفاده می‌کنند رنگ لوگو و نوشته‌ها و همچنین ابعاد آن متفاوت است. هرگونه پخش‌شدگی جوهر یا رنگ‌رفتگی نشانی از فیک بودن ایرفون است. 

قیمت باید متناسب و متعادل باشد. 

قیمت هدفون و هندزفری‌ها داخل سایت‌ برندهای مختلف قرار داده می‌شود و شما می‌توانید با قیمت آن در بازار ایران مقایسه کنید. مسلما قیمت آن باید با قیمت دلاری آن همخوانی داشته باشد. دلار در ایران بالا و پایین زیادی دارد اما همچنان می‌توانید تشخیص دهید که آیا قیمت آن با قیمت اصلی تناسب دارد یا نه. اگر قیمت خیلی کمتر باشد به احتمال زیاد تقلبی است. در ضمن قیمت اصلا نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد. اما همچنان به قیمت به عنوان یک فاکتور جانبی توجه داشته باشید. 

طول و نوع کابل باید استاندارد باشد. 

در صورتی که هندزفری سیمی می‌خرید به طول سیم دقت کنید. کمپانی‌های مطرح نظیر سامسونگ و سنهایزر کابل‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که کاملا متناسب با آناتومی گوش باشد. جایی که کابل دو قسمت می‌شود و به دو گوش می‌رسد اندازه‌ای کاملا طبیعی استاندارد دارد. نه زیاد طولانی است و نه خیلی کوتاه. میکروفون دقیقا مقابل دهان قرار می‌گیرد و نیازی نیست حین صبحت کردن آن را بالا یا پایین ببرید. فاصله‌ی جک تا سر هندزفری هم معمولا بین 80 سانتی‌متر تا 140 سانتی‌متر است. البته نمی‌توان با قطعیت گفت. هدفون‌هایی با کابل کوتاه‌تر و طولانی‌تر هم وجود دارند. اما به طور کلی کمپانی‌هایی که فیک می‌سازند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها معمولا طول کابل کوتاه‌تری در نظر می‌گیرند. 

به نوع کابل هم توجه کنید. اگر در سایت برند تولیدکننده نوع سیم را سفت یا نرم نوشته و یا رنگ‌بندی آن‌ها را قرار داده است باید دقت کنید که نوع کابل و رنگ‌بندی آن کاملا متناسب با اطلاعات داخل سایت باشد. 

هندزفری تقلبی وایرلس با نرم‌افزارهای اختصاصی‌ شرکت سازنده کار نمی‌کند. 

ایرپاد اپل، Level، گلکسی بادز، هدفون‌های بوز و بیتس و … یک اپ اختصاصی دارند که شرکت سازنده برای آن‌ها طراحی کرده است. تنظیماتی مثل پروفایل‌های صوتی، تنظیم تایمر، میزان شارژ باتری و … داخل این نرم‌افزارها نمایش داده می‌شوند. اگر هندزفری شما تقلبی باشد با این اپ‌ها سینک نمی‌شود.

تبلیغات اینترنتی مطمئن برای خرید انواع هدفون بی سیم در شیپور 

ظاهر آن باید متناسب با عکس‌های داخل سایت تولیدکننده باشد. 

در عصر ارتباطات هستیم و مقایسه‌ها راحت‌تر شده‌اند. کافیست سری به سایت برندهای مختلف بزنید. از تمام زوایای هدفون‌ها و هندزفری‌ها عکس گذاشته‌اند. از کوچکترین جزئیات گرفته تا ویژگی‌ها و مشخصات هدفون به طور دقیق آورده شده‌اند. در خرید آنلاین تمام عکس‌های مربوط به هندزفری‌ها را با عکس‌های داخل سایت برند کنار هم قرار دهید و مقایسه کنید. از این طریق راحت‌تر می‌توانید به تفاوت‌های آن‌ها پی ببرید. 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: